اهمیت مشاوره حقوقی با وکیل طلاق

وب سایت حمیرا پارسا وکیل پایه یک _ مشاوره حقوقی با وکیل طلاق در سال های اخیر تبدیل به یکی از مهمترین مواردی شده که در جامعه نیاز به آن احساس می شود. زیرا هر روز تعداد طلاق ها بیشتر از قبل شده و افراد زیادی در همان سال های ابتدایی زندگی خود درگیر مشکلات شده و تصمیم به جدایی و طلاق می گیرند. وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور خانواده که معمولا آن را با نام وکیل خانواده می شناسند، بهترین انتخاب برای مشاوره حقوقی به عنوان وکیل طلاق می باشد.

معرفی روش های مختلف پیشنهادی در مشاوره حقوقی از سوی وکیل طلاق

اولین مورد از روش های طلاق که در مشاوره حقوقی با وکیل طلاق می توان به آن پرداخت، طلاق توافقی می باشد. این نوع از طلاق ها معمولا پس از توافق کامل بر سر موضوعات مختلف از سوی زوجین اتفاق می افتد. طلاق توافقی در سال های اخیر رواج بسیار بیشتری نسبت به سال های قبل پیدا کرده است.

دومین موردی از روش های طلاق که در مشاوره حقوقی با وکیل طلاق مورد بررسی قرار می گیرد، طلاق یکطرفه از سوی زوج می باشد. معمولا در مواردی که زوجه دارای مشکلاتی باشد که تحمل آن برای زوج امکانپذیر نباشد و از نظر قانونی نیز مشکلی برای طلاق وجود نداشته باشد، می توان درخواست طلاق را به مراجع قضایی ارائه کرد.

سومین مورد از روش های طلاق که در مشاوره حقوقی با وکیل طلاق در مورد آن بحث می شود، طلاق یکطرفه از سوی زوجه می باشد. این نوع طلاق می تواند به خاطر عدم پرداخت نفقه، مهریه و... اتفاق بیفتد. چنانچه زوج یکی از شروط دوازده گانه ضمن عقد را نیز نداشته باشد، راه برای طلاق یک طرفه از سوی زوجه باز می شود. در غیر این صورت زوجه نمی تواند برای طلاق یک طرفه اقدام کند.

حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

منبع: وکیل تهران