انتخاب وکیل ملکی متخصص

توضیحاتی در مورد وکیل ملکی

امروزه خرید و فروش، رهن و اجاره و سایر خدماتی که در حوزه املاک بوده، گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است. این امر باعث شده تا اختلافات و مشکلات بسیار زیادی نیز در این حوزه به وجود بیاید. این امر باعث شده تا افراد زیادی روزانه به وکیل ملکی مراجعه کرده و به بررسی دقیق پرونده های حقوقی مربوط به املاک بپردازند. پرونده های حقوقی مربوط به املاک معمولا بسیار تخصصی بوده و وکیل متخصص در امور ملکی می تواند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها رسیدگی کند.

 

چه زمانی به وکیل ملکی مراجعه کنیم؟

بهتر است قبل از انجام هر گونه معامله ای در حوزه املاک به وکیل ملکی مراجعه شود، حضور وکیل متخصص در امور املاک باعث می شود تا هر گونه مشکلی در مبایعه نامه و یا سایر مدارک وجود داشته باشد، مشخص شده و از انجام معامله جلوگیری شود. این امر باعث می شود تا پرونده های حقوقی مربوط به حوزه املاک بسیار کمتر شوند. وکیل متخصص در امور ملکی با توجه به تجربه بسیار بالایی که در پرونده های حقوقی مربوط به املاک داشته، بهترین گزینه برای همراهی در معاملات ملکی می باشد.

علت حضور وکیل ملکی در هنگام تنظیم مبایعه نامه

مبایعه نامه سندی است که در هنگام خرید، فروش ، رهن یا اجاره ملک تنظیم می شود. معمولا در مبایعه نامه باید موارد متعددی درج شود تا بتوان به واسطه آن طرفین معامله را ملزم به انجام تعهدات خود کرد. افرادی که اطلاعات حقوقی کافی ندارند، اطلاعات لازم در مورد چگونگی تنظیم مبایعه نامه را ندارند. از این رو ممکن است مبایعه نامه به گونه ای تنظیم شود که در آینده متحمل ضرر و زیان های بسیار زیادی بشوند. حضور وکیل ملکی در هنگام تنظیم مبایعه نامه کمک می کند تا همه نکات حقوقی رعایت شده و طرفین معامله در آینده با مشکل خاصی مواجه نشوند.

منبع: وب سایت حقوقی حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری