وبسایت حقوقی

حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری با سال ها سابقه در امر وکالت 09123666928 - 02188554580

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

انتخاب بهترین وکیل زن تهران

بهترین وکیل زن تهران کدام است؟

آزمون های وکالت برای خانم ها و آقایان به صورت یکسان برگزار می شود و نفرات برتر این آزمون ها که موفق به کسب پروانه وکالت می شوند دفتر تاسیس کرده و به حرفه وکالت می پردازند. پس می توان گفت که خانم ها و آقایان در این رشته کاملا برابر هستند و به یک میزان تحصیل می کنند.

بهترین وکیل زن تهران کدام است؟

در شهر تهران هم وکلای خانم بسیاری وجود دارند به طوری که بسیاری از خانم ها برای حل مشکلات قضایی و حقوقی خود تمایل دارند تا از وکیل زن کمک بگیرند و وکالت کارهای خود را به آن ها بسپارند.

معمولا وکلای خانم حساس و نکته بین هستند و زمانی که موکل آن ها خانم باشد به دلیل حس همدردی که دارند، بهترین راه حل ها را ارائه می دهند. از این رو در این مقاله تصمیم داریم تا 10 از بهترین وکیل زن تهران را که بسیاری از افراد به دنبال آن ها می باشند را معرفی کنیم همراه ما در برترین وکیل باشید.

خانم حمیرا پارسا

خانم حمیرا پارسا

خانم حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون دادگستری وکلای مرکز می باشند، ایشان از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده اند و در زمینه پرونده های حقوقی، خانواده، کیفری و ملکی بیشتر از 10 سال فعالیت داشته اند. دفتر حقوقی ایشان در تهران قرار دارد اما کسانی که در سایر شهرها هستند به صورت تلفنی می توانند از ایشان مشاوره حقوقی دریافت کنند.

فعالیت های ایشان در چه زمینه ای است؟

  • قبول پرونده های کیفری در زمینه کلاهبرداری، جعل، تهدید، انتقال مال غیر، سرقت، خیانت در امانت و …
  • قبول پرونده های حقوقی ملکی در زمینه اموال غیر منقول شامل دعاوی الزام به سند رسمی، خلع ید و …
  • قبول پرونده های حقوقی خانواده در دعاوی مطروحه، طلاق، طلاق توافقی، نفقه، مهریه، حضانت و …

آدرس دفتر خانم پارسا وکیل یوسف اباد : تهران، یوسف آباد، خیابان اسدآبادی، نبش خیابان فتحی شقاقی، پلاک 22، برج هنر، طبقه چهارم، واحد 14

شماره تماس: 02188554580

خانم مونا ترابی

خانم مونا ترابی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 10 سال سابقه موفق دارند و می توان گفت که از موفق ترین وکلای ایرانی هستند. ایشان کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستند و مجموعه ای قوی دارند که به حل پرونده های کیفری، ملکی و … می پردازند.

فعالیت های حقوقی ایشان در زمینه های زیر می باشد:

  • وکالت در تمام دعاوی حقوقی از جمله ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، ابطال قرارداد، خلع ید و …
  • وکالت در تمام دعاوی کیفری مانند کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا و ارز، مطالبه دیه، پولشویی، قتل، جرایم رایانه ای، جرائم پزشکی و …
  • داوری در تمام قراردادهای داخلی بین اشخاص و شرکت ها
  • وکالت در دیوان عالی کشور
  • و …

 

خانم هدی فرخی

خانمهدی فرخی وکیل پایه یک دادگستری می باشند و به مراجعه کنندگان خود در زمینه های مختلف مشاوره حقوقی ارائه می دهند. فعالیت های ایشان در زمینه پرونده های کیفری، خانوادگی، حقوقی، تجاری، ملکی، طلاق، سرقت، روابط نامشروع، قتل، ارث، تقسیم اموال و … است.

ایشان آماده ارائه مناسب ترین راه ها برای حل مشکلات مراجعه کنندگان هستند و اگر بعد از بررس های لازم امکان وکالت وجود نداشته باشد از قبول پرونده خودداری می کنند تا هزینه اضافی به مراجعه کننده وارد نشود.

 

خانم زهرا ابراهیمی

خانم زهرا ابراهیمی از وکلای پایه یک دادگستری هستند، ایشان دارای سه مدرک دانشگاهی کارشناسی حقوق قضایی، کارشناسی ارشد حقوق با گرایش حقوق خصوصی و کارشناسی ارشد حقوق با گرایش حقوق اقتصادی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشند. ایشان موفق شدند تا پروانه وکالت در حوزه قضایی تهران را در سال 1390 دریافت کنند و تقریبا از سال 1386 سابقه مشاوره و وکالت در شرکت های مختلف تجاری را در کارنامه خود دارند.

سوابق کاری ایشان در چه زمینه هایی است؟

  • در زمینه پرونده های طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد و طلاق از طرف زن
  • پرونده های تقسیم ترکه، ابطال سند رسمی ملک، خلع ید، اجرا پرونده های حقوقی و …

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ویست وب

جزئیات انتخاب وکیل طلاق توافقی

پیش از معرفی وکیل طلاق توافقی و شرح کامل جزئیات طلاق توافقی و پروسه آن، به شرح طلاق می پردازیم جدایی زوج و زوجه از یکدیگر از زندگی زناشویی را طلاق می گویند، یکی از انواع دعاوی مطروحه در دادگاه خانواده دعوی طلاق می باشد که از اقسام مختلفی برخوردار است، در بعضی از مواقع طلاق بصورت توافقی مطرح می شود. جدایی مسالمت آمیز و توافقی یکی از تصمیمات مهم زوجینی می باشد که در زندگی زناشویی خود به بن بست رسیده اند و دیگر انگیزه ای برای ادامه زندگی مشترک خود ندارند و قصد دارند بصورت مسالمت آمیز و توافقی به زندگی مشترک خود پایان دهند. 

در طلاق توافقی زوجین تصمیم به جدایی به صورت توافقی می گیرند. وکیل طلاق توافقی می تواند انتخاب زوجین برای انجام طلاق توافقی باشد. وکیل طلاق توافقی می تواند با اتکا به تجربه در زمینه دعاوی خانواده و علم حقوقی خود مراحل طلاق توافقی را طی کرده بعد از رسیدگی و دریافت حکم طلاق، آن را به ثبت برساند.

وکیل طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی

دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل طلاق توافقی با ارائه مشاوره حقوقی به زوجین و یا انجام پرونده طلاق توافقی فعالیت می نماید.

وکیل طلاق توافقی با اگاهی از توافق بین زوجین و مشخص شدن توافقات مالی از جمله مهریه, نفقه, اجرت المثل و ... اقدام به ثبت دادخواست طلاق توافقی می نماید.

با حضور وکیل برای انجام این پرونده و طی کردن مراحل طلاق توافقی ، روند رسیدگی سریعتر پیش خواهد رفت.

در دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل طلاق توافقی تمام تلاش پیش از ثبت دادخواست بر آن است که با صلح و سازش زوجین، آنها را از جدایی منصرف کنند، که در صورت عدم صلح و سازش اقدام به ثبت دادخواست می نماید.

اگر زوج و یا زوجه وکیل داشته باشند دیگر حضور آنها در دادگاه الزامی نمی باشد و وکیل پرونده تمام مراحل طلاق را بدون حضور زوجین سپری خواهد کرد.

حضور وکیل در پرونده می تواند بسیاری از چالش های روحی و روانی و اضطراب های محاکم قضایی را برای زوجین از بین ببرد.

با توجه به آشنایی وکیل طلاق با مراحل رسیدگی طلاق و شعب مربوطه بسیار سریعتر از انجام روند طلاق توسط زوجین صورت می پذیرد.

حال این سوال برای ما پیش می آید که آیا داشتن وکیل الزامی می باشد؟ در مواردی که زوج به زوجه و یا زوجه به زوج وکالت در طلاق داده باشد، برای انجام طلاق، حضور وکیل الزامی می باشد. در غیراینصورت داشتن وکیل اختیاری می باشد.

و در اخر به این نکته اشاره کنیم که حضور وکیل طلاق توافقی، بسیاری از تنش های بوجود آمده بین زوجین را از بین خواهد برد.

وکیل طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی در تهران

 

وکیل طلاق توافقی درتهران اماده ارائه خدمات حقوقی ، مشاوره حقوقی حضوری، مشاوره حقوقی تلفنی و طلاق توافقی می باشد.

زوجین بعد از توافقات اولیه در مورد طلاق توافقی و توافق در مورد امور مالی مانند: مهریه، نفقه، اجرت المثل، و همچنین روشن شدن تکلیف حضانت فرزند مشترک با وقت قبلی به دفتر وکالت مراجعه کرده و با دریافت مشاوره حقوقی و روشن شدن تمامی توافقات بین زوجین و تنظیم صورتجلسه، امورات حقوقی پرونده را به وکیل خود می سپارند.

وکیل طلاق توافقی در تهران با اقدام برای صلح و سازش بین زوجین در صدد حل مشکل و جلوگیری از جدایی تلاش کرده و در صورت عدم موفقی در صلح و سازش و اصرار زوجین به انجام طلاق با در نظرگرفتن توافقات بین زوجین اقدام به ثبت دادخواست خواهد کرد.

اگر برای انجام امور حقوقی طلاق توافقی نیاز به وکیل طلاق توافقی در تهران دارید، دفتر وکالت وکیل حمیرا پارسا واقع در تهران انتخاب مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی و یا مشاوره حقوقی حضوری و ارجاع پرونده به وکیل طلاق توافقی در تهران با شماره های مندرج در وب سایت تماس بگیرید.

ویدئو را حتما ببینید: چگونگی طلاق توافقی

مدارک لازم برای طلاق توافقی

برای طلاق توافقی چه مدارکی لازم می باشد و برای ثبت دادخواست طلاق چه مدارکی باید ارائه دهیم؟

  • اصل شناسنامه زوجین
  • تصویر کارت ملی زوجین
  • اصل عقدنامه ازدواج
  • صورتجلسه توافقات زوجین که همزمان با مراجعه به وکیل جهت اعطای وکالت طلاق توافقی این صورتجلسه تنظیم می شود.
  • آزمایش عدم بارداری، در صورتیکه زوجه ادعای دوشیزگی نداشته باشد
  • گواهی بکارت و دوشیزگی،با تأیید پزشکی قانونی و صدور گواهی عدم نزدیکی یا بکارت

طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟

اگر پرونده طلاق توافقی به یک وکیل مجرب سپرده شود مراحل طلاق توافقی بسیار کوتاه شده، به روشی که وکیل، طلاق توافقی را انجام می دهید، مرحله مشاوره حذف می شود و زمان از حدود سه ماه به حدود بیست روز کاهش می یابد.

نکته بسیار مهم که زوجین باید به آن توجه کنند این است که ثبت دادخواست خود را به 5 روز آخر هر ماه موکول نکنند.

علت بیان چنین نکته ای جلوگیری از طولانی شدن روند صدور رأی در چنین پرونده هایی می باشد.

طلاق توافقی

شرایط مهریه در طلاق توافقی

با توجه به اینکه طلاق توافقی با توافق طرفین صورت می گیرد تعیین میزان مهریه بستگی به توافق زوجین دارد، به همان مقدار مهریه و یا کمتر از آن و یا در مواقعی امکان دارد که زوجه در مقابل بخشش مهریه، زوج را راضی به طلاق توافقی کرده باشد.

با توجه به توضیحات کامل در مورد طلاق توافقی پیشنهاد ما به شما این است که با توجه به پیچیدگی های روند حقوقی قبل از هر اقدامی از بهترین وکیل خانواده، مشاوره حقوقی دریافت کنید تا با آگاهی کامل و اطلاعات جامع تری دادخواست خود را ثبت و پیگیری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ویست وب

شکایت از جراح زیبایی

شکایت از پزشک زیباییشکایت از پزشک زیبایی

پزشکی یکی از زیر شاخه های علوم سلامت می باشد که هدف آن حفظ و ارتقاء تندرستی، درمان بیماری‌ها و...  می‌باشد. درمان و راهکارهای آن با تشخیص بیماری از طرق مختلف صورت می پذیرد. یکی از زیرشاخه های پزشکی هم پزشک زیبایی می باشد که باتوجه به اینکه چند سالی است که، جراحی‌های زیبایی در بین افراد زیادی باب شده و بسیاری از افراد رو به جراحی های زیبایی در نوع های مختلف از جمله جوانسازی پوست، جراحی بینی، جراحی فک و لاغری اعم از لیپوماتیک و غیره آورده اند که این افراد به دو دسته زیر تقسیم شده اند:

  • راضی از جراحی زیبایی
  • ناراضی از جراحی زیبایی  
    ذکر این نکته لازم است که یافتن یک جراح زیبایی با تخصص و مهارت کافی و باتجربه با امنیت بالا و اصول اخلاقی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مراحل جراحی است.

نارضایتی از جراحی پزشکی در صورت به دست نیاوردن نتیجه مثبت می باشد که گاهی به دلیل قصور پزشکی براساس بی توجهی و نداشتن دقت لازم ایجاد می شود و گاهی به خاطر نداشتن تخصص د ر زمینه جراحی زیبایی و تجربه ناکافی پیش می آید که امرزوه باعث ثبت شکایات متعددی از پزشکان متخلف شده است.

شکایت از پزشک متخلف یکی از رایج ترین پرونده های مطروحه در دادسرای جرایم پزشکی می باشد که با توجه به افزایش جراحی زیبایی این امر بدیهی است.

حال این سوال برای بسیاری از کاربران پیش می آید که نحوه شکایت از پزشک متخلف به چه طریقی انجام و قابل پیگیری می باشد؟ و چه مراحلی برای شکایت از پزشک زیبایی متخلف باید طی شود؟

این نکته قابل ذکر است که افرادی که قصد شکایت از پزشک زیبایی متخلف را دارند می توانند قبل از هر اقدام حقوقی، جهت تسریع در ثبت شکایت، پشت سر گذاشتن مراحل شکایت و رسیدگی به دعوی مطروحه از خدمات مشاوره حقوقی رایگان دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری بهره مند شوند.

انواع جراحی زیبایی

  • جراحی فک و صورت
  • جراحی بینی
  • جراحی لاغری (لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی)
  • جراحی پلاستیک
  • جراحی بلفاروپلاستی یا جراحی پلک
  • وصدها جراحی زیبایی دیگر

پزشک جراح زیبایی باید چه شرایطی داشته باشد؟

شکایت از پزشک زیبایی

  1. متخصص در زمینه جراحی زیبایی
  2. داشتن مجوزات لازم از سازمان نظام پزشکی
  3. مسلط به اصول و تکنیک های روز جراحی زیبایی
  4. تجربه کافی در زمینه جراحی زیبایی
  5. داشتن قرارداد با بیمارستان های مجهز برای انجام عمل جراحی زیبایی

دانستن موارد بالا حق هر فردی در مورد پزشک خود می باشد که قصد انجام جراحی زیبایی را دارد و بهتر است قبل ازانعقاد هر نوع قراردادی مبنی بر جراحی زیبایی، از صحت آن اگاه باشید تا با خیالی آسوده جراحی زیبایی خود را به یک پزشک متخصص و باتجربه بسپارید تا دچار تنش ها و درگیری های احتمالی از عدم حصول نتیجه مثبت نشوید.

قصور پزشکی در جراحی زیبایی و مسئولیت آن

در جراحی های متعدد زیبایی هم بسیاری از پزشکان مرتکب خطای پزشکی می شوند و مراجعین را با بسیاری از مشکلات مواجه می سازند. این خطای پزشکی می تواند گاه  بخاطر عدم تخصص در جراحی های زیبایی باشد، گاه بخاطر سهل انگاری های ناشی از عدم تجربه کافی و ناکارامدی پزشک در زمینه جراحی زیبایی می باشد.

باتوجه به اینکه مراجعین در راستای برطرف نمودن مشکل در ظاهر وایجاد زیبایی در خود هستند، خطای پزشکی می تواند صدمات روحی و روانی و جسمی جبران ناپذیری را متوجه افراد نماید و در این حالت تنها راهی که می ماند شکایت از پزشک زیبایی می باشد. فرد آسیب دیده می تواند به مراجعه به وکیل دعاوی پزشکی دعوی خود را مطرح نماید. محاکم قضائی در بسیاری از موارد این چنینی رای به پرداخت دیه توسط پزشک جراحی زیبایی می دهند.

نحوه شکایت از پزشک زیبایی

با مراجعه به دادسرای جرایم پزشکی شکایت خود را ثبت کرده و بعد از پیگیری های لازم و ارائه مدارک و مستندات به دادسرای مربوطه . دادسرا با بررسی کامل مدارک و مستندات به رسیدگی پرونده می پردازد و با دریافت دفاعیه از پزشک متخلف ، قرار را صادر و به طرفین ابلاغ می نماید. حال پرونده به دادگاه جزایی ارسال وتوسط قاضی رسیدگی می شود، و در صورت صدور رای به طرفین دعوی ابلاغ شده و سپس به اجرای احکام ارسال می شود، تا رای صادر شده اجرا شود.

 برای شکایت از پزشک کجا برم

شکایت از پزشک زیبایی

جهت شکایت از پزشک زیبایی باید متقاضی و وکیل وی به یکی از مراجع دارای صلاحیت مراجعه کرده و با شکایت از پزشک زیبایی به دلیل قصور پزشکی حقوق فرد متضرر و آسیب دیده را دریافت کنند.

·      دادسرای جرائم پزشکی

·      دادسرای انتظامی سازمان نظام پزشکی

مدارک لازم جهت شکایت از پزشک زیبایی

جهت ثبت و پیگیری پرونده های شکایت از کادر درمانی لازم است شاکی با دردست داشتن اصل و کپی کارت ملی و مستندات موجود به نظام پزشکی شهر محل انجام خدمات درمانی مورد شکایت مراجعه نماید.

بازه زمانی مناسب شکایت از پزشک زیبایی

سوال خوبی که برای بسیاری از افراد پیش می اید این است که بهترین زمان بعد از خطای پزشکی برای شکایت چه زمانی می باشد؟ پاسخ این سوال روشن است پیش از از بین رفتن آثار آسیب و صدمات ظاهری می باشد. در این زمان پزشکی قانونی می تواند به نحو درست میزان صدمه را تشخیص و گواهی را صادر نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ویست وب