بهترین وکیل زن تهران کدام است؟

آزمون های وکالت برای خانم ها و آقایان به صورت یکسان برگزار می شود و نفرات برتر این آزمون ها که موفق به کسب پروانه وکالت می شوند دفتر تاسیس کرده و به حرفه وکالت می پردازند. پس می توان گفت که خانم ها و آقایان در این رشته کاملا برابر هستند و به یک میزان تحصیل می کنند.

بهترین وکیل زن تهران کدام است؟

در شهر تهران هم وکلای خانم بسیاری وجود دارند به طوری که بسیاری از خانم ها برای حل مشکلات قضایی و حقوقی خود تمایل دارند تا از وکیل زن کمک بگیرند و وکالت کارهای خود را به آن ها بسپارند.

معمولا وکلای خانم حساس و نکته بین هستند و زمانی که موکل آن ها خانم باشد به دلیل حس همدردی که دارند، بهترین راه حل ها را ارائه می دهند. از این رو در این مقاله تصمیم داریم تا 10 از بهترین وکیل زن تهران را که بسیاری از افراد به دنبال آن ها می باشند را معرفی کنیم همراه ما در برترین وکیل باشید.

خانم حمیرا پارسا

خانم حمیرا پارسا

خانم حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون دادگستری وکلای مرکز می باشند، ایشان از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده اند و در زمینه پرونده های حقوقی، خانواده، کیفری و ملکی بیشتر از 10 سال فعالیت داشته اند. دفتر حقوقی ایشان در تهران قرار دارد اما کسانی که در سایر شهرها هستند به صورت تلفنی می توانند از ایشان مشاوره حقوقی دریافت کنند.

فعالیت های ایشان در چه زمینه ای است؟

  • قبول پرونده های کیفری در زمینه کلاهبرداری، جعل، تهدید، انتقال مال غیر، سرقت، خیانت در امانت و …
  • قبول پرونده های حقوقی ملکی در زمینه اموال غیر منقول شامل دعاوی الزام به سند رسمی، خلع ید و …
  • قبول پرونده های حقوقی خانواده در دعاوی مطروحه، طلاق، طلاق توافقی، نفقه، مهریه، حضانت و …

آدرس دفتر خانم پارسا وکیل یوسف اباد : تهران، یوسف آباد، خیابان اسدآبادی، نبش خیابان فتحی شقاقی، پلاک 22، برج هنر، طبقه چهارم، واحد 14

شماره تماس: 02188554580

خانم مونا ترابی

خانم مونا ترابی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 10 سال سابقه موفق دارند و می توان گفت که از موفق ترین وکلای ایرانی هستند. ایشان کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستند و مجموعه ای قوی دارند که به حل پرونده های کیفری، ملکی و … می پردازند.

فعالیت های حقوقی ایشان در زمینه های زیر می باشد:

  • وکالت در تمام دعاوی حقوقی از جمله ملکی، سرقفلی، مصادره اموال، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، وصیت، ارث، خانوادگی، طلاق، اختلافات پیمانکاری، ابطال قرارداد، خلع ید و …
  • وکالت در تمام دعاوی کیفری مانند کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، قاچاق کالا و ارز، مطالبه دیه، پولشویی، قتل، جرایم رایانه ای، جرائم پزشکی و …
  • داوری در تمام قراردادهای داخلی بین اشخاص و شرکت ها
  • وکالت در دیوان عالی کشور
  • و …

 

خانم هدی فرخی

خانمهدی فرخی وکیل پایه یک دادگستری می باشند و به مراجعه کنندگان خود در زمینه های مختلف مشاوره حقوقی ارائه می دهند. فعالیت های ایشان در زمینه پرونده های کیفری، خانوادگی، حقوقی، تجاری، ملکی، طلاق، سرقت، روابط نامشروع، قتل، ارث، تقسیم اموال و … است.

ایشان آماده ارائه مناسب ترین راه ها برای حل مشکلات مراجعه کنندگان هستند و اگر بعد از بررس های لازم امکان وکالت وجود نداشته باشد از قبول پرونده خودداری می کنند تا هزینه اضافی به مراجعه کننده وارد نشود.

 

خانم زهرا ابراهیمی

خانم زهرا ابراهیمی از وکلای پایه یک دادگستری هستند، ایشان دارای سه مدرک دانشگاهی کارشناسی حقوق قضایی، کارشناسی ارشد حقوق با گرایش حقوق خصوصی و کارشناسی ارشد حقوق با گرایش حقوق اقتصادی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشند. ایشان موفق شدند تا پروانه وکالت در حوزه قضایی تهران را در سال 1390 دریافت کنند و تقریبا از سال 1386 سابقه مشاوره و وکالت در شرکت های مختلف تجاری را در کارنامه خود دارند.

سوابق کاری ایشان در چه زمینه هایی است؟

  • در زمینه پرونده های طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد و طلاق از طرف زن
  • پرونده های تقسیم ترکه، ابطال سند رسمی ملک، خلع ید، اجرا پرونده های حقوقی و …